یک نفر شهروند هزاره ی سوم!

تقدیم به روح پاک استاد غایب....شهید دکتر مصطفی چمران....

یک نفر شهروند هزاره ی سوم!

تقدیم به روح پاک استاد غایب....شهید دکتر مصطفی چمران....

یادداشت شماره1:
امروز رسما و شرعا و عرفا دوره ی دبیرستان و کلا دوره ی آموزش 12ساله ی من تمام شد.رهاوردش چه بود و چه نبود،نواقص و کاستی هاش چه بود و چه نبود و گلایه و تعریف و تمجید بمونه فعلا...به طور طبیعی و ناخودآگاه به پایان یک مرحله که میرسیم یه نگاهی هم میندازیم به گذشته ی این راه.راه من داستانش طولانیه.ولی یک از نتایجش برای من این بود که وقتی میخوام درحق کسی دعایی کنم حتما بین دعاهام بگم:امیدوارم همیشه توانایی و روحیه ی مقابله با سختی ها و پیروزی  و غلبه برشون رو داشته باشی...حتی اگر شکست داشته باشی. و اینکه همیشه یه احتمال کوچیک برای اتفاقاتی که اصلا انتظارشون رو نداریم درنظر بگیریم
.http://bayanbox.ir/view/3933439049319649289/20160531-111321.jpg
اینو امروز به خودم دادم.به دوستان همکلاسی هم همین طور...
http://bayanbox.ir/view/7742254173010176034/20160531-111347.jpg
رشتم رو با علاقه انتخاب کردم.خسته هم نشدم ازش ...و امیدورام نتیجه ی کنکور خوشحال کننده باشه...تا راهی که میخوام رو بتونم بازهم با علاقه مندی ادامه بدم...گرچه حرف های ناامیدکننده همیشه و از همه طرف به سمت آدم هجوم میارن،ولی چیز تازه ای نیست!تا بوده همین بوده و تاهست همین هست!
اتفاق مهم دیگه ی سال95 به جز پایان دوران مدرسه و ان شاالله کنکور که درپیشه،18سالگیم بود.برای من تولد18سالگی اهمییت داشت:)شب خوبی هم بود7فروردین:)


آها...راستی.فاطمه(خودکاربیک) :).این برای تو.شاید به دردت خورد.اگر...اگر...اگر به دردت خورد منو یادت نره:)                   حساب دیفرانسیل و انتگرال عزیز:)

+اینم خیلی خوبه:)          دانلود               اینم بازخوانی شدش..خیلی خوبه: دانلود
یادآوری:
و اما ...این بماند برای31خرداد؛شهادت دکتر مصطفی چمران....

زهرا